Hakkımda

Merhaba,
Ben Gülsu. Namıdiğer "saçları şiir kokan kadın"

İnstagram'daki son paylaşımımda "Nedenini bilmiyorum ama içim kıpır kıpır, umut dolu, neşeli, heyecanlı. Hani şu, gökkuşağının bittiği yeri bulursan hazineyi de bulursun hikayesi var ya öyle işte!" demiştim. Mutluluğumu sizinle de paylaşmaya geldim. Çünkü artık burası bizim hem sanal bir dükkanımız, hem de kanaviçe hakkında merak ettiklerinizi soracağınız bir platform. Ve tabii bir de, bir edebiyatçı hangi  kitapları okur, gönlüne ne düşer de yazmaya başlar diye merak ediyorsanız bu blogda bütün cevapları bulabilirsiniz.

O halde, haydi! Hayatın yoğun koşturmacasına birlikte mola verelim. Çayın, kahven hazır ise ilgini çeken kategorilere bir göz at, sence de böyle mi?

Sevgiyle kalın.

Gülsu












Yorumlar

  1. Zeliha Kahraman10 Eylül 2017 11:47

    Selam sana Saçları şiir kokan kadın.
    Öteden beri takdir ettiğim, yazılarını ilgiyle takip ettiğim, cismini ve ruhunu naif ve estetik bulduğum, gönlü güzel, yüzü güzel Gülsu.
    Edebiyat ve sanat seninle öylesine uyumlu öylesine bütünleşiyor ki o yazılar ve işlemeler ancak senin sanatçı ruhunun dışa vurumu olabilir. Hiç şaşırmamakla birlikte yoğun hayranlık duyguları içindeyim.
    Yeni başladığın kaneviçe işleme işinde seni sonuna kadar desteklediğimi ifade etmek isterim.
    Rabbim yolunu aydınlatsın. Yolunu sanattan, emekten anlayan insanlarla kesiştirsin.
    Hayırlı, bol kazançlar dilerim Saçları şiir kokan kadın.
    Evet, bence de böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zeliha Ablam, inan koşuşturmacadan yorumunu yeni fark ediyorum. Güzel düşüncelerin, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettin. En kısa zamanda inşallah yaptıklarım eline ulaşır :)

      Sil

Yorum Gönder